lørdag 3. april 2010

Sykkeltreningen i gang 03.04.2010


Jeg startet opp med sykkeltreningen i dag påskeaften. Snøen er borte i deler av løypa og da er det bare å komme igang. Sadd var alene i dag pga Kira har løpetid. Jeg skal stille Sadd på utstilling i Mosjøen 24.04.2010,så her må det trenes muskler og løping. Sadd skal også gå flere todagersprøver i høst for å se om det er mulighet for premiering. Jeg må ha en førstepremie på todagersprøve, som bandhund for å få fullføre bandhundrekken. Jeg tror en trenet hund, gir bedre resultat i ringen og i marka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjohei på deg!
Vi har akkurat kommet oss fra Sverige etter flotte dager med sol og skuterkjøring;)
Kiri trenger neppe mer trening enn hun får, når det gjelder ren fysikk--hun springer gladelig etter skutern over isen! I påska målte jeg henne oppe i 37 km i timen!! De to første milene hun springer kan ofte virke som lett oppvarming for henne! Haha!
Men nå må trening på blod og spor settes i gang,-og litt forberedelser til elghundutstilling på Nordnes!
LYKKE TIL!