lørdag 18. april 2009

Knekt fortann 1 uke før utstilling.


ja så var det dette med å se å gå over hunden ofte. Jeg tok den runden i går og oppdaget at en fortann var splintret. Jeg måtte fram med fotoapparatet for å dokumentere. Det blir rett til dyrlegen mandag for å skaffe en attest før utstillingen. Behandlingen etter utstillingen, tannen må nok ut regner jeg med. Ikke nok med det, blod i hundegården i dag, og når jeg sjekket var det en klo som var blitt slitt under sykkeltreningen. Pause der også til etter utstillingen, hva blir det neste???? Det er spennende med hund. Jeg fikk en bekreftelse i dag på at det er nok med attest for å vise at tannen har vært på plass. Det har med bedømmingen av hunden på utstillingen.

2 kommentarer:

Lovise sa...

Auda.....tror nok jeg må ta tilbake den hunden.......

Anonym sa...

Skitt...Var det Sadd`s tann som røk? Skal du ha alle tre hundene med deg neste helg?Det var uansett ikke bra med den tanna gitt..

Øver med Kiri hver dag med å få se på bittet hennes, og røre overalt på kroppen hennes. Men det går sakte framover. Kroppen er en ting, det tror jeg vil gå greit, men bittet---hmm...
Tror hun kan bli noe ivrig under den utstillinga,så det spørs om ho ikke må på en skikkelig trimtur først. Haha..
Ho blir jo riv ruskende, hoppende glad når hun treffer folk og andre hunder. Vel vel.. Hun er jo valp ennå.
Yeah yeah.. GOD HELG!