lørdag 20. juni 2009

Blodspor 21.06.09


Jeg var i kveld 20.6.09 og la ut blodspor for trening i morra. Tørt og fint i skogsbunnen, så det blir spennende å se i morra tidlig. Jeg la elgskanken i enden, så det er å håpe Sadd kommer til enden av sporet. I neste uke skal jeg melde Sadd opp til prøve. Søndag kl 1200 gikk jeg sporet, som Sadd fulgte prikkfritt. Han fant også oppholdet i vinkelen, og gikk med lavt hode helt fram til elgskanken. Da ble det fest og elgskanken ble båret helt ned til bilen. Godt jobba Sadd, nå meldes du opp til prøve.

2 kommentarer:

Lovise sa...

Det var gutten sin det:)

Anonym sa...

Ja det var jaggu gutten sin det!! Så bildet hans i Elghundbladet, men det har jeg kanskje nevnt tidligere. FLINK BISK!
Hvis jeg får ordnet barnevakt stikker jeg og Kiri til Bodø neste onsdag på bandhundkurs. Skulle vært på blodsporkurset, der har vi ennå mye å lære, men vi var bortreist da. Ingolf er på jobb.
Så får vi håpe det kanskje blir et kurs om løshund...Har prøvd å slippe Kiri, men hun stikker ikke langt avgårde. Holder seg i nærheten stort sett. Noen sier vi hadde henne for mye løs som valp---hun vil bli skopusser sies det. Men jeg har sett henne når hun har lukten av elg i nesa, og da er jeg sikker på at skoen min forblir skitten. SHE WILL RUN AWAY! I hope..