tirsdag 30. desember 2008

HD resultatet er klart, Det ble A hofter

Så kom dagen jeg har ventet på, konvolutten fra NKK kom idag. Det er like spennende hver gang, når resultatet av røntgen foreligger fra NKK. Sadd har A hofter. Da er de bare å kjøre på med utstillinger og jaktprøver for å oppnå nye mål for hunden. Målet for 2009 er klart: Sadd skal forsøkes godkjent som offentlig godkjent ettersøkshund, håper også på noen 1 pr på utstilling, ja og så kronen på verket, en 1 pr på jaktprøve. Det er viktig å ha mål for hundearbeidet. NB: Sadd får nå en spiseskje tran hver dag for å gi god pels og glans. Så takker jeg alle lesere av bloggen for 2008 og velkommen tilbake i 2009.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATULERER!!! Det var jaggu flott!!! Tenk A hofter! Da kan du senke skuldrene dine!
Er spent på de samme resultatene på frøkena vår, men det får vente en stund. I disse dager vender vi henne til hundegården, og jeg må jo si - den jenta "tåler" alt. Man går hele tiden sakte fram, men ho tar slike utfordringer så fort, og så greit. Hun har ikke vært alene i hundegården ennå, men går villig inn der når den står åpen, og bruker en del tid på lek der.
Spennende tider i møte!
For øyeblikket leser jeg om klikkertrening.... helt gira på alt som har med hund å gjøre jeg:) GUbben er likedan.......
GODT NYTTÅR-SNART!!
PS: Valpeshow i februar i Bodø skal besøkes!

Anonym sa...

Haha,jo vet at det var feil fot, men Kiri tok det hele lettere med den labben.Men det kommer seg vel:)
Mulig vi stikker innom i helga- er i Glomfjord:)