torsdag 6. november 2008

Rasutstallning for jamthunder.


Jeg var i kveld inne på http://www.jamthundklubben.nu/ og leste litt. Det er hjemmesiden til den svenske Jamthundklubben. Her fant jeg annonse for Historiens førsta rasutstallning før Jamthundar. Den arrangeres sammen med klubbens årsmøte i Hammarstrand lørdag 07 februar 09. Dømmes av Lennart Davidssson og Lennart Edfors. Her skulle vi ha ha vørri, tenker jeg. Jeg skal gå inn å se hvor den Hammarstrand ligger. Det er foresten en flott hjemmeside for den svenske jamthundklubben, så gå gjerne inn å se. Valpeliste er der også, så mulighetene er der for å finne seg valp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hørtes jaggu interessant ut....!! EN UKE IGJEN NÅ!!

Anonym sa...

Har forresten sittet og lest litt bakover i bloggen din, samt les enda mere hundebøker. Hva er ditt råd om når man kan begynne å trene hunden litt mere fysisk (forutenom de vanlige gåturene)...? De lærde strides. Noen sier man bør vente til hunden er 1,5-2 år..Noen sier ikke før etter hunden er 2år.
Send gjerne svaret på mail så jeg kan ha det lagret i hundemappa mi:)
GOD HELG!